Pályaépítési tanácsok és kérdések. Készülőben levő pályákról információk

Hozzászólások megjelenítésének sorrendje: Időben növekvő
Vissza a topiklistához

Phonteus Nevolius válasz   link 2017.08.30 21:52:08 (2465)
Hajrá!
Előzmény:sadam (2464)

sadam válasz   link 2017.08.18 15:34:00 (2464)
Mit szólnátok hozzá ha lenne egy Hatvan BP-keleti ill visszafelé is egy pályaszakasz meg valami gyorsvonati pálya a MÁV 80a és 80-as vonala (Hatvan-Eger között)

MÁV80a

HATVAN-BP KELETI viszonylat

Hatvan
Tura
Galgahévíz
Hévízgyörk
Aszód
Bag
Máriabesnyő
Gödöllő (H8 üzemi csatl.)
Gödöllő-Állami telepek
Isaszeg
Pécel
Rákoscsaba
Rákoscsaba-Újtelep
Rákosliget
Rákos
Kőbánya felső
Budapest-Keleti

és visszafele is ugyanez csak nyilván a keletivel kezdve.

Az eGER-BP KELETI viszonylat

Eger
Maklár
Füzesabony
Kál-Kápolna
Vámosgyörk
Hatvan
Aszód
Gödöllő(H8 üzemi csatl.)
Budapest-Keleti

és visszafele is meg lehetne csinálni

köszönöm


Előzmény:(-)

Tomasz válasz   link 2015.11.13 14:09:19 (2463)
Folytatom a munkát a biharkeresztesi pályámmal.
Most éppen a nyílt pályát építem.
Többféle textúrázással, véletlenszerű talajelemekkel...
Így már nem olyan homogén a töltés. Menet közben még jobban néz ki.
Biztató kezdet.



Előzmény:(-)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.10.26 01:49:44 (2462)
Új magyar pálya OpenBVE-re és Hmmsim-re Tomasztól: Nagybörzsöny-Nagyirtás
Előzmény:(-)

kimo válasz   link 2015.07.29 14:47:07 (2461)
Ahogy mondtam, meg egy kicsit odebb lesz sajnos, remelem mostmar lassan vege lesz a haborunak (par napja del-Jemen fovarosat, Aden felszabaditottak, ebben a honapban utazom oda).

A kisvasut otlete egeszen uj a menvari halozat kapcsan, mondtam, negy eve dolgozom rajta, de a kisvasut otlete mindossze alig egy honapja merult fel, a vadasparki vegallomas keszulte kozben.
Noha nagyon szeretem a kisvasutak hangulatat, sajnos a mozdonyok technikai reszleteben nem vagyok otthon, igy ehhez sokat nem tudok hozzaszolni. Amugy nekem a kedvencem az Mk48-as, nem is tudom miert, a C50-es nekem valahogy olyan jatekvonatnak tunik, biztosan a meretei miatt :) De nagyon tetszik az otlet, hogy ne legyen mindket vonat Mk48-assal.

MAjd a tovabbiakhoz keress meg facebookon.

https://www.facebook.com/benguevara82

ez a szemelyes profilom elerhetosege
Előzmény:Tomasz (2460)

Tomasz válasz   link 2015.07.29 12:43:48 (2460)
Meg lehet csinálni, hogyne.
Nem is túl nagy munka.
Szívesen elkészítem, ha már alakulóban van hozzá a pályád.
A bordó mozdonyhoz textúrát kell szerezni, de menni fog. Az interneten van kép bordó mozdonyról is.
Bár a zöld színű sokkal jellemzőbb.



Ezt a szerelvényt kifejezetten ehhez a pályához készítettem.
Itt egy kép az igaziról és a modellemről.





Igyekeztem követni az igazi kinézetét. Például azért nem raktam lámpát középre, mert az eredetin sincs.
De neked olyat csinálok, amilyet szeretnél.
Örülök, hogy tetszik.
Előzmény:kimo (2459)

kimo válasz   link 2015.07.29 09:32:41 (2459)
Oriasi!!!!

Tehervagonbol tudsz esetleg faval megrakottat csinalni? Meg ha nem tul pofatlan keres....
Esetleg kiprobalnad a C50-est atszinezve majd sotet voroses bordora?Mint a 45-os villamosban a Vadasparki vegallomason allo mk48-as mozdony.... ha jol all az a szin a C50-esnek, szerintem akkor erdemes lenne a mozdonyok szinet egysegesiteni. Persze csak ha nem vagyok udvariatlan a keresemmel
Előzmény:Tomasz (2458)

Tomasz válasz   link 2015.07.28 13:29:29 (2458)
Örülnék neki, ha hasznát tudnád venni.
Van hozzá teherkocsi is.


Előzmény:kimo (2457)

kimo válasz   link 2015.07.28 12:34:22 (2457)
Mit szolnal, ha majd ezt a mozdonyt hasznalnank a menvari halozatban, amikor a kisvasuti vonalak keszulnek? mert akkor lehetne esetleg a szemelyvonat Mk48-assal, a Papirgyar fele kozlekedo tehervonat meg C50-essel
Előzmény:Tomasz (2456)

Tomasz válasz   link 2015.07.28 10:42:06 (2456)
Nem gondoltam vona, hogy itt rajtam kívül bárkit is érdekel egy keskeny nyomközű c50-es mozdony.
De örülök, ha van rá érdeklődés. Így könnyebben megy a munka is...

Nagy nehezen szereztem egy műszefalat, ez már része a belső térnek.
Lesz még két ülés, pár pedál, polc és váltó kar.


Belső nézetből hátrafelé tekintve látszik a teljes szerelvény.


Kívülről is egyre jobb. Bordás kazánlemez padlóval...


De tulajdonképpen ez még mindig az mk48-as train.dat fájlja.
Csak a szerelvény tömeg-, és hossz adatokat változtattam meg.
A többi műszaki dologhoz nem értek.
Előzmény:Phonteus Nevolius (2453)

kimo válasz   link 2015.07.28 09:40:39 (2455)
A 16-os volt az elso kesz vonal, kb negy eve kezdtem bele... egyebkent ez az elso BVe-s munkam, ezen tanultam meg mindent.
Szerintem is felelmetes lett a 16 ipari korzete, bar msot a 45-ost izgalmasabbnak talalom, leven az az utoplso elkeszult palya...

Kedves Phontanka, igy tokeletes, remelhetoleg iden be tudom fejezni a maradekot is, bar ez nagyban fugg az itteni haborus helyzettol. Most 1-2 honapig biztos nem fogok tudni dolgozni rajta, de amint tul vagyok a krizisen, befejezem.
Addig is minden jot nektek, es a facebookon latogassatok a halzoat oldalan, mert a napokban kozzeteszem rajta a palyahoz irt halozattortenetet is.
Előzmény:Tomasz (2452)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.07.28 00:30:42 (2454)
Most tudtam végigvezetni minden route fájlt. Nekem különösen tetszett Menvár első villamosvonala, de élveztem a nosztalgiajáratot és a 45-ös vonalat is nagyon. Gratulálok!

A BVE Klubon a letölthető fájlt frissítettem, illetve a frissítés dátumát átírtam mára, de hírt nem írtam, hiszen ahogy te is fogalmaztál ez még nem a hivatalos kiadás.
Előzmény:kimo (2447)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.07.27 20:12:43 (2453)
Ha tudnád, hogy örülök én ennek a C50-esnek!
Előzmény:Tomasz (2450)

Tomasz válasz   link 2015.07.27 15:04:11 (2452)
Szia!

Ez valós kisvasúti vonal.
Monjuk úgy, hogy nagyjából ilyen.
Az eredetiben van két csúcsfordítás, amit az OpenBVE-ben nem lehet megoldani.
Szóval ez létező pálya, csak az igazitól sokban eltér.

http://www.kisvasut.hu/nagyborzsony

Nézegettem a villamoshálózatot.
Mindegyik nagyon hangulatos. Sok munkád lehet benne.
A legjobb a Kodály-tér - Gábor Dénes utca.
Nagyon jó, hogy teljes kört tesz meg egyetlen route fájlban.
A járműjavító és a végállomás közötti rész egyészen félelmetes.
Mintha a Dunaújvárosi vasműben járnék...
Gratulálok mindegyikhez.
Előzmény:kimo (2451)

kimo válasz   link 2015.07.27 14:18:44 (2451)
Jo hogy rastartolsz a kisvasutra... sajnos ebbol oriasi hiany van, pedig szerintem a leghangulatosabb vasutak a kisvasutak...

esetleg meg lehetne csinalni par valos kisvasutat is.... nem tudok rola pl, hogy a nyiregyhazi kisvasut barmilyen formatumban elkeszult volna. A Kecskemeti es a LAEV letezik MSTS-re
Előzmény:Tomasz (2450)

Tomasz válasz   link 2015.07.27 12:12:00 (2450)
Most töltöm a Menvárt, majd kipróbálom.

Ez a Kilmagranny vonal viszont nagyon tetszik.
Igaz, hogy sok helyen a visszanézésnél mindenféle anomáliák láthatóak, de ennek ellenére a pályakameráknál egy ilyen sem látszik.
Tehát ezeket nagyon jól helyezték el.

Nagyon hamar betöltődik a pálya, ráadásul az én gyenge gépemen is 30-60 FPS-sel hasít.
Remek munka. És nagyon hangulatos.

Én pedig már a c50-es mozdonnyal foglalkozom.
Az ablakokat nehéz volt "kivágni", de már készen vannak.
Tuti kis szerelvény lesz ez.
Majd kipróbálom kissé koszos ablaküvegekkel is.





Előzmény:Phonteus Nevolius (2446)

kimo válasz   link 2015.07.25 20:23:17 (2449)
Vegul is ki lehet tenni szerintem, valoban jobb ha nem a regi marad elerheto... aztan legfejjebb majd mikor a teljes halozat kesz lesz, akkor ismet frissitunk.

Kozben felteszem a kerdest kinek melyik palya tetszik a legjobba?
Előzmény:Phonteus Nevolius (2448)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.07.25 19:38:58 (2448)
Kitegyem ezt a verziót a weboldalra? Mert onnan most a régit lehet letölteni, szerintem jó lenne lecserélni.
Előzmény:kimo (2447)

kimo válasz   link 2015.07.25 13:09:17 (2447)
Sokat gondolkodtam, noha a 15-os villamos meg nincs kesz, sem a menvari kisvasut, az eddig elkeszult palyakat kiprobalhatjatok.... csak hivatalosan nem jelentettem meg meg

http://www.mediafire.com/download/9ttb1pivykc1cqp/Menvar.rar

Errol a linkrol leszedhetitek a csomagot, javaslom a regi verzio teljes torleset.

a kroabban kiadott 16-os es 24-es villamos jelentosen frissult:

1. a kezdo vegallomasok elotti szakaszok elkeszultek, hogy a villamosok ne a semmibol induljanak utjukra
2. A korabbi, sok route fajl helyett, minden jarat egyszer szerepel (megszuntek a probajaratok, kocsiszini menetek), mindegyik viszonylat a hivatalosan ra kiosztott jarmutipussal vezetheto.
3. A villamosok kulso nezettel rendelkeznek
4. Uj hatterkep kerult a palyakba. Az uj kep szinten a Bukk hegysegben keszult, azonban a korabbinal vilagosabb, igy mar nem naplemente idejet idezi, hanem vilagosabb napszakot, ami jelentosen valtoztatott a palya osszhatasan
5. Valtozott a felsovezetektarto oszlopok szine
6. Az UV uj szinosszeallitassal lathato - ennek celja, hogy jobban el tudjunk vonatkoztatni a budapesti villamosoktol
7. A belvarosi iv valtozott a Csapas utca es Buszpalyaudvar megallok kozott.


a Route fajlokban minden vonal oda-vissza megtalalhato.

Extrakent elkeszult a mar tobbszor emlitett, 1901-es datumozasu, elso menvari villamosvonal a Belvaros - Vasutallomas kozott, favazas motorkocsikkal, egy vaganyon, kiteros rendszerben.

Tovabba egy nosztalgia utvonalon is vezethettek, a Kodaly ter es Megye utca kozott (16-os es 36-os villamos osszevonva)




Ami emg varhato:
-A halozat egyetlen eddig el nem keszult viszonylata, a 15-os villamos. Ennek mindossze egy 5 megallos szakasza van hatra, a tobbi a 45-ossel kozos. A 15-os villamos onallo szakasza egyvaganyos, kiteros jellegu lesz, a palyaallapotok miatt 25 km/h sebessegkorlatozassal.

-Kovetkezo frissitesben lesz egy extra hosszusagu nosztalgia vonal, mely a tervek szerint a teljes halozatot erinti egyetlen route fajlban (Kodaly ter - Gabor Denes utca (16-os) - Petofi ter (visszafogas) - Megye utca (36-os villamos , majd visszafogas) - Vadaspark (45-os utvonala) - Kiss Erno utca - Vadaspark (egy kor a 15-oson) - Vasutallomas (visszafogas) - Petofi ter, kocsiszin (visszafogas) - Ifjusag uti Lakotelep (visszafogas) - Kodaly ter (24-es villamos)

- A Menvari kisvasut ket vonala, mely a Park utcai Vasutallomastol indul. A ket vonal a Vadaspark utcan fog szetagazni, egyik aga a Papirgyarhoz vezet (csak teherforgalom), a masik pedig Aranyvolgy fele, foleg turisztikai jellegu vonal.


http://www.mediafire.com/download/9ttb1pivykc1cqp/Menvar.rar

probaljatok ki a halozatot, es varom a velemenyeket az uj vonalak kapcsan
Előzmény:(-)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.07.24 16:00:19 (2446)
Na, ezek szépek! Öröm látni új kocsikat!
Előzmény:Tomasz (2445)

Tomasz válasz   link 2015.07.24 12:19:03 (2445)
Hétvégére elkészült mindkét kocsi.
Nagyon nehéz volt elkezdeni, de aztán ment mint a karikacsapás.

Ülésekkel, fellépőkkel, korláttal...


Itt pedig a teljes szerelvény.

Előzmény:Tomasz (2444)

Tomasz válasz   link 2015.07.23 15:12:30 (2444)
És akkor még ez is itt van.
Óriás léptekkel haladok.
Hamarosan készen lesz a vonat.




Előzmény:Tomasz (2443)

Tomasz válasz   link 2015.07.23 12:28:59 (2443)
Közben elkészült a végleges változat.
Van rajta fellépő deszka és borulásvédő elem.
Az igazinál a padok szélén van kiesés elleni lánc, de itt nem lesz.

Előzmény:Tomasz (2442)

Tomasz válasz   link 2015.07.23 10:56:24 (2442)
Tök jó!
Majdnem olyan, mint Anthony Bowdené.

Ebben az évben nagyon termékenyek vagyunk.
Ott van Kimo villamos hálózata,
Phontanka vicinálisa, és az én erdei kisvasutam.
Ezek mind ki lesznek adva (remélhetőleg).

Most éppen a vonatot készítem.
Még nincs teljesen kész, de ilyen lesz a nyitott kocsi padokkal.


Előzmény:Phonteus Nevolius (2441)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.07.22 10:42:30 (2441)
Írtam egy blogbejegyzést az épülgető vicinálisomról:

https://phontanka.wordpress.com/2015/07/22/epulgeto-vicinalis/


Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!
Előzmény:(-)

kimo válasz   link 2015.07.16 20:51:09 (2440)
https://www.facebook.com/pages/Menv%C3%A1r-k%C3%B6t%C3%B6ttp%C3%A1ly%C3%A1s-h%C3%A1l%C3%B3zata/1872874989604300?ref=bookmarks


Ezen az oldalon hamarosan lathatoak lesznek a menvari halozat vonalainak bemutato videoi... Egyelore az 1901-es elso vilalmosvonal videoja lathato rajta, hamarosan probalom tolteni a tobbit is.

Latogassatok az oldalt rendszeresen... Hamarosan uj, erdekes informaciokat is kozze teszek az oldalon.
Előzmény:(-)

kimo válasz   link 2015.07.16 20:36:24 (2439)
Ment neked egy privat uzenet itt a forumon nezd meg
Előzmény:Zaigron (2437)

kimo válasz   link 2015.07.11 21:49:05 (2438)
Lehet holnap a rendelkezesetekre bocsatom a palyat meg felkeszen is....


nem vart problemak merultek fel es ha esetleg tortenne velem valami a napokban, legalabb ami kesz van, megkapjatok...
Előzmény:Zaigron (2437)

Zaigron válasz   link 2015.07.11 11:31:59 (2437)
Már nagyon hiányoztak a hangulatos villamosvonalaid. Örülök, hogy betekintést nyújtottál a megjelenő munkáidba. További eredményes munkát kívánok! Tűkön ülve várjuk a megjelenést! smiley
Előzmény:kimo (2435)

kimo válasz   link 2015.07.10 20:54:32 (2436)
kedves Phontanka,

elni ugy ahogy lehet... magam is be voltam bortonozve de nem hosszu idore. tobb mint 80 baratom esett el a harcok alatt. jelenleg eszak jemen fovarosaban, Sanaaban ulok, es varoselhagyasi tilalom miatt nem mozdulhatok innen, de amiben csak lehet, segitjuk a deli bajtarsainkat... amint a del kivivta szabadsagat, magam is lekoltozhetek, es delen folytathatunk minden munkat.
Előzmény:Phonteus Nevolius (2423)

kimo válasz   link 2015.07.10 20:46:54 (2435)

A 15-os es 45-os villamosok Vadasparki vegallomasa egy hurokvagany. A kepen a hurok be- es kijarata lathato.



Ez a hurok egy reszlete.... MAi szemmel nezve talan szokatlan a folduton halado villamos, pont ez tetszett meg benne. A szakasz mindossze 200 meter, nem hosszu.... es utana......



Az igazi perverzio: a varos szelen kozlekedo kisvasut es a villamos egy mas mellett fut par metert, mielott a villamos a vegallomasra er. A kisvasut palyaja a vasut tuloldalan folytatodik.




A 45-os villamos teljes egeszeben elkeszult, 18 km-es viszonylat lett. Mar csak a 15-os rovid onallo szakasza van hatra hogy a teljes villamos halozat kesz legyen.
De a napokban jott az igazi perverz otlet: a menvari kisvasut.... ezt is meg fogom epiteni. Tervek szerint a Menvar, Park utca vasutallomastol fog indulni (nem a mar latott allomastol tehat, hanem az eszakitol), es a varos eszaki hataraban halad, onnan eri el a Vadasparkot. A Vadaspark utan kette agazik... egyik agan, mely a varos nyugati hataran halad, a Papirgyarig lehet haladni tehervonattal (tervek szerint itt szmeelyforgalom nincs), a masik, a fo ag pedig a Vadasparkot delrol es nyugatrol megkeruli, elhagyja a varost, fel a hegyekbe.

Facebookon meg hamarosan lathatoak lesznek az elkeszult palyak bemutato videoi, nemi informacioval.


Előzmény:(-)

Tomasz válasz   link 2015.07.10 13:25:56 (2434)
Most szabadságon vagyok, és a képek csak a munkahelyi gépemen vannak meg.
A jövő hét után tudom elküldeni. Kis türelmet.
Előzmény:Phonteus Nevolius (2433)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.07.08 01:35:00 (2433)
Tomasz, elkérhetem tőled az aljnövényzet objektumokat? Megpróbálnám a ForestBuilderrel a pályámba beépíteni őket.
Előzmény:Phonteus Nevolius (2432)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.07.02 21:02:52 (2432)
Nagyon jól néz ki. Én próbáltam úgy, hogy az alfa csatornát színné alakítottam, de nem lett túl szép, alfásan sokkal szebb.
Előzmény:Tomasz (2430)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.07.02 20:58:04 (2431)
Ez Anthony Bowden egyik pályája, ahogy a képekről látni nagyrészt kész lehet, de azt hiszem, Anthony maximalista, nem adja ki, amíg tökéletes nem lesz minden szakasz.

OpenBVE a javából!
Előzmény:Tomasz (2427)

Tomasz válasz   link 2015.07.02 15:49:48 (2430)
Pedig ez nagyon látványos pálya.
Egy rakás kép van róla, aztán nem is lehet kipróbálni...

Csináltam videót a tesztről.
https://www.youtube.com/watch?v=2gdFvo5VtFE
Előzmény:(-)

HLJ válasz   link 2015.07.02 15:49:36 (2429)
Nagyon jól néz ki! Egy apró javaslat: kicsit tudnál rajtuk finomítani még?
Előzmény:Tomasz (2424)

HLJ válasz   link 2015.07.02 15:22:03 (2428)
De igen openBVE, csak azt hiszem ebből a pályából sajnos nem lett semmi se.
Előzmény:Tomasz (2427)

Tomasz válasz   link 2015.07.02 15:07:20 (2427)
Meg kellene szerezni ezeket a textúrákat...
Ez ugye nem OpenBVE?


Előzmény:(-)

Tomasz válasz   link 2015.07.02 14:59:05 (2426)
A CGTEXT-es növényekkel...
Annyira azért nem vagyok tőle elájulva.
Itt visszaütött a régebbi probléma (Alfa csatornás PNG hiba kiküszöbölése).
A zöldes transparent szín miatt túl sötét amikor messszire nézünk.
Közelre viszont egész jó.






Előzmény:(-)

Tomasz válasz   link 2015.07.02 14:28:27 (2425)
Háromféle textúrázással.
Jobb mint a másik oldal...


Előzmény:(-)

Tomasz válasz   link 2015.07.02 11:51:11 (2424)
Kimo: Kíváncsi vagyok rájuk, mert igényes szép pályák az előzetes képek alapján.

Én pedig most azzal foglalkozom, hogy miként lehetne valósabbra építeni a pályákat. Mert azt látom, hogy igény van rá...

A pálya melletti részt megpróbálom szabálytalanabbá tenni.
Íme:


Utána kipróbálom, hogy a háromszögekre többféle -egymáshoz nagyon hasonló- textúrákat feszítek véletlenszerűen.

Aztán jöhet némi növény szintén véletlenszerűen.

Persze az egészet automatizálni kell, hiszen csak úgy van értelme...
Előzmény:kimo (2422)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.06.30 23:04:52 (2423)
Csak dolgozz rajtuk nyugodtan, kivárjuk türelemmel. Tényleg, hogy lehet ott most élni?
Előzmény:kimo (2422)

kimo válasz   link 2015.06.30 21:19:01 (2422)
Udv mindenkinek!

Csak szolok, hogy nem tuntem el, a Menvari halozat is tovabb fejlodik, lassan kesz lesz az osszes vonal, tovabba a mar beharangozott 1901-es palya is.
Sajnos nehezen haladok vele, leven fel eve haboru van nalunk, sajnos ez mitt mindennel le kellett allnunk.

Frissult a 16-os es 24-es vonal, elkeszult a 36-os, a 45-osbol mar csak az utolso harom megallo van hatra, tovabba a 15-s onallo, egyvaganyos szakasz. Ez mar gyerekjatek. Amint kesz lesznek, eloszor videokon mutatom be a palyakat, majd rendelkezesetekre bocsatom a halozatot.

Kivanok mindenkinek minden jot

Kimo
Előzmény:(-)

Phonteus Nevolius válasz   link 2015.06.27 11:49:31 (2421)
Á, ne gondold. Azt a vicinálist is ilyenre akarom alakítani, mint amilyent te most mutattál. Szerintem nagyon jó! Ezzel meg lehet mutatni, hogy az OpenBVE-ből is ki lehet hozni azt a minőséget, mint a fizetős szimulátorokból.

Csak nem volt eddig időm növényesíteni meg nem is voltak textúráim, de ez a célom nekem is.

Csak így tovább, legyen igazi minőség!
Előzmény:Tomasz (2420)

Tomasz válasz   link 2015.06.23 10:34:48 (2420)
Még egy kis fejlemény.
Azt tesztelgettem, hogy mennyire érdemes a töltés oldalát kidekorálni.
Íme egy ultra-realisztikus töltés.

Az FPS-ből is látszik, hogy nem érdemes ilyen szinten belemenni.
És nem is néz ki annyira jobban.
Szóval szerintem egy nagyméretű szép textúra sokkal célravezetőbb.
Mint például ami phontanka vicinálisán van.
http://img84.imageshack.us/img84/1790/sztjpuszta.jpg






Előzmény:(-)

HLJ válasz   link 2015.06.22 23:03:36 (2419)
Írok neked off topikban majd nézd meg légyszi!
Előzmény:Tomasz (2417)

HLJ válasz   link 2015.06.22 23:03:01 (2418)
Annyira jól néz ki!
Előzmény:Tomasz (2417)

Tomasz válasz   link 2015.06.22 17:03:49 (2417)
Annyira foglalkoztatott ez a dolog, hogy tovább próbálkoztam.
Transzparens színnek egy zöldhöz közelit választottam.
Így megvan a veszélye annak, hogy "értékes" pixel is átlátszik majd, de ez most nem érdekel.
Mindjárt jobb a helyzet.
A'szem így marad.



Előzmény:(-)

HLJ válasz   link 2015.06.22 17:01:26 (2416)
Pedig mégha nem is ez a cél jól néz ki kék széllel.
Előzmény:Tomasz (2414)



Tetejére